Godmorgon världen


Vissa dagar vill man bara glömma..elle så råkade man lägga kallendern över ett ljus..

Har inte hunnit titta in här, har suttit försjuken i diskrimineringslagstiftning sedan klockan 05.00 i morse. Men nu är jag här för att stanna i 5 min, innan jag tar en stor klunk kaffe och fortsätter. Det har varit en härlig morgon så här långt är dock inte sugen på att gå ut i regnet idag.. vill bara sitta hela dagen vid mitt köksbord hemma, knapra morötter och dricka kaffe. Men skolan kallar som vanligt, aldrig är det rast eller ro. I kväll blir det fotojobb några timmar, sen tvättning, städning och om jag hinner så vore det skönt att hinna bort en sväng till gymmet. Men man vet inte dag är rätt körig som det ser ut. Ska ju hinna läsa det jag ska till i morgon också.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: annna sabel

hej söta! såg dig i reklamen, jättecharmig!!! ska följa programmet hela veckan och hålla tummarna för dig! kram

Postat av: Desire

Haha, blir spännande att se den 12 oktober

2009-10-03 @ 07:52:00

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback