Det kommer att bli en bra fredag!


Jag känner att det kommer bli en härlig dag idag. Det är fredag och jag
ska faktiskt ta det lungt med plugget. Blir lite förelsäningar sen blir
det födelsedagsfika för Lovisa. Sen ska jag hem och laga middag. Längtar
verkligen efter att laga mat, det är ju så kul! Nu har jag hela dagen på
mig att  fundera vad det ska bli, Gud va roligt!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: sandman

så otroligt vackert foto på dig! helt underbart!

2009-10-02 @ 08:46:42
Postat av: Josie

Iiiik, mys-fredag! Ska själv göra egen pizza o dricka ett gott rött vin till de :D

Postat av: Desiree

2009-10-02 @ 14:37:05
Postat av: Desiree

Jag ska laga mat till krille i kväll och hans önskemål var just hemalagad pizza och vin :-) haha så det kanske blir så för oss också :-)



PS: tack Sandy!

2009-10-02 @ 14:38:08

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback