Älgköttet ja...


Om ni undrade hur det gick med min tenta tappetsering så går det super.
Vid fem tiden svängde mamma in med en stor kylväska med älgkött
och en påse med 5 par skor som hon klackat om till mig - tack snälla,
rara mamma för att du är en sådan ängel... ååååå älgkött!!!

Till middag gjorde hjärtat världens godaste porter stek. Den talar till
mitt hjärta lika mycket varje gång! Ett tips när man gör porterstek är
att man kan använda vilket kött som helst, men eftersom det är ett lång
kok och köttet inte blir råsa, så är det bäst att använda ett mycket mört kött.

Medans hjärtat fortsatte se Hells kitchen fick jag sloka mig ut i köket
och fortsätta med plugget. Jag är lite efter i min egna planering, men
vad ska jag göra..vissa saker tar helt enkelt längre tid att repitera än
man tror.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback