Älskar håret!


Så här ser min snittsiga pluggfrisyr ut idag! Jag gillar den helskarpt, är både
snygg och praktisk!


Morgonen har varit lugn här hemma, tog mig en liten sovmorgon till åtta och
sedan dess har jag avverkat både frukost och pengatvätt (Dvs. pluggat) Nu
är klockan drygt nio och jag ska ta på mig stövlarna och åka ner på skolan,
jag måste nämligen skriva ut lite material från datorn. Sen ska jag hem igen,
plugga som ett odjur. Vid 3-4 ska jag på Ikea och köpa en brödkord så jag kan
baka mig ett cocacola bröd (i den nya kokboken som följer med GT) Mjölkrig
någon? Sen ska jag dra och sola på gymmet och faktiskt prova att träna för
idag känner jag mig pigg och frisk. (Bortsett från ett mindre rethostanfall i natt -
som jag löste med 1 hg vick) Men annars! Sen i kväll kanske EM kommer förbi
och pluggar.. jag har sagt till henne att det är no speaking bara plugg, för nu är
tentan bara runt hörnet, hon tyckte det lät bra för hon behövde också plugga!
Idag ska jag ta igen en veckas sjukdom! Tänk vad jag ska vara effektiv!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Alexandra

Den frisyren är så himla fin. Har försökt så många gånger - men det lyckas inte.. :) Men du passar väldigt bra i det! Massa plugg idag?

Postat av: Erika

Fin frisyr!

Visst frågade du hur man mobilbloggade? Det var lite krångligt innan jag fick det att fungera. Men här är lite text om hur man gör:



Den nya mobilbloggfunktionen fungerar på exakt samma sätt

som tidigare fast med ett annat telefonnr att skicka till. Du skickar

ditt MMS till 71370 med Text/ärende "Blogg" följt av mellanslag

och den text som blir Rubrik i blogginlägget.



Observera att det måste finnas med en Bild, det går alltså inte

att bara skicka en text, ej heller att SMS:a. Mobilnumret

måste verifieras I funktionen MItt_konto>Inställningar och rutan:

"Tillåt positionerna av min mobiltelefon" måste markeras om du

vill ha inlägget positionerat. Om du sedan vill avmarkera denna

ruta (av tex integritetsskäl) så anges inte position för ditt MMS.

2009-03-04 @ 10:10:31
URL: http://annaerika.webblogg.se/
Postat av: Desiree

Alexsandra, man kan inte kommentera hoss dig och vet inte vad det beror på, funkade varken nu eller i morse.. Hm?

Postat av: Desiree

Alexsandra, man kan inte kommentera hoss dig och vet inte vad det beror på, funkade varken nu eller i morse.. Hm?


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback