Promenad och fiske


Igår lyckades jag övertala Anne och Isabella att stanna och sova över så vi
kunde skåla lite i champange. Dom fick ta gästrummet. I natt sov jag jätte
dåligt, jag hadde så ont i magen. Kramp! Så när det var dax att gå upp var
det befriande trotts att jag var trött.

Efter en fantastisk frukostbuffe begav sig jag och mamma ut och gick...

Men före det passade mamma på att hänga upp tvätten, första dagen på
två veckor regnar det inte här. Solen strålar faktiktiskt idag!

Jag och mamma bestämde oss för att gå varvet runt sjön där vi bor.
Det är 9km och jag kände att min mage behövde komma igång.

Kossorna betade i de gyllen gula hagarna

Hunden hängde med och hon var överlycklig över att få se kossorna

Så här sportig såg jag ut i den Värmlänska naturen.

Sen när vi kom hem blev det lunch och sen åkte jag ut
och fiskade. Det blev tre stora gäddor. Nu är jag tillbaka (efter 3h)
och nu ska jag mamma och lollo spela kort.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Amanda

Vad underbart det ser ut med den värmländska sommaren, det är riktigt så att jag blir sugen på att komma ned och hälsa på! Hoppas att du har det riktigt bra, ta hand om dig - och hör av dig om du kommer norrut någon gång!

Kram


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback