Ni kanske undrar vart jag tog vägen?

'
Igår fick jag ett spontan ryck och satte mig i bilen och åkte ner till Mormor
och Bengt i Falkenberg. Just nu bor dom ute i sitt sommarhus vid Skreastrand.
I dag har det varit 27 grader och vi har haft det toppen. Dagen startade klockan
sex med en morgonpromenad på sanddynorna med min hurtiga mormor
Birgitta. Sen var det frukost och svensk damtidning i solen. Vid tio gick jag dom
20m ner till stranden och la mig i en solstol och läste jägarbok nr 4 "Jakthunden".
Vid ett var det lunch och sedan har vi suttit och sett på Wimbeldon (Söderling mot
federer bla.) vid sex läste jag dom sista sidorna i boken och vid sju bjöds det
på en kall Campari och sedan middag. Nu ska jag ut och tvätta bilen och vaxa
den. Man kan ju inte bara slappa! Nej nu får man växa upp, efter den dag i solen
får man se till att styra upp sig och göra något vettigt. I morgon ska vi till mina
kusiner och se på hundvalpar och sedan ska vi plocka jordgubbar.. som ni
märker går det ingen nöd på mig!!!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback