Midsommarfest nr 2


31 personer hadde tagit sig med bil, tåg och flyg till Värmland för att fira en
hel midsommar helg. Från Fredag till Söndag var det spekat med aktiviteter,
god mat, musik, drinkar och lekar. Här ser ni lördagens lunch grillning.

Är det bara jag som äter hambugare med kniv och gaffel? Kan inte äta hamburgare
vanligt, så där med händerna. Är det väluppfostrat eller bara pretto?

Hambugarna var i alla fall uppskattade så här klockan 16.00 dagen efter
midsommaraftons festligheterna.

Efter lunchen delades vi alla upp, några bastade, några spelade fotboll,
några kubb, några rodde.. själv tog jag en sväng bort till Acktjärr och tittade
på andungarna som simmade vid den gammla ruinen. På vägen tillbaka
gjorde jag en stor midsommarkrans.

Utan midsommarkrans är det inte riktigt midsommar!

Vid sju var det middag. Efter middagen blev vi indelade i lag. På programmet
stod tipsrunda.

Frågorna var allt annat än rumsrena men det var roligt att köra en lite annorlunda
form! Vårat lag namn fick blir "Bänkpressarlaget"

Här ser ni viktor som var den enda killen i vårat lag.

Här ser ni vår lagledare Julia. Hon är en super go tjej som jag kännt i massor
av år men som jag inte träffat på säker tre år. Just nu bor hon i Göteborg med
sin kille Ludde. Vi måste def. styra upp något kul någon gång!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback