Känns bättre nu!

Sov fram till ett. Sen ringde hjärtat och sa "Kasta på dig kläderna och spring så hinner du ner och åka med mig och tåget" Så jag for som en iller upp ur sängen och kastade på mig kläderna och sprang som en dåre till tåget och jag hann med en minuts marginal. Hjärtat var förvånad att jag hann. När vi kom ner på stan gick vi och fixade min mobil. Eller, vi köpte en ny för det skulle ta en evighet innan min gamla var fixad. Efter mobilköpet bjöd jag hjärtat lunch ute i solen. Nu har han åkt iväg igen, till strömstad bar det av faktiskt. Själv är jag hemma nu och har pratat med internett banken. Men mina vänner ni kan inte nå mig på mobilen riktigt än, för jag måste först betala min telefonräkning, men sen!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback