Festen i Sunne


Först var det fördrink ute. 1000 gäster i vackra långklänningar och smokingar
Här ser ni familjen Löwen med vänner och släkt

Våra adelssläkt vänner Tham, här ser ni stila unga Peder som just är färdig
med sin tjänstgöring i kustjägarna.

Efter fördrinken gick alla sällskap in och satte sig ner vid borden.

Min kusin Lovisa var snygg i blått! Jag har alltid tyckt att hon är så lik Julia Roberts
vad tycker ni?

lilla syster louise bar guld och hadde sitt långa vackra hår utslaget

Louise var bjuden till Louises Häggs bord. Varje student har ett bord och får
vi detta bord ha 20 gäster. Mamma och Pappa satt vid von Platens bord.

Efter stundenterna ätit klart tog dom sina glas och gick från bord till bord och
skålade och lyckönskade varandra

Efter maten var det styrdans. Här ser ni pappa och syrran som tar en sväng om!

På slutet av kvällen tyckte en av studenterna att även fotografen skulle
förevigas. Här är jag klockan halv ett just före jag satte mig i bilen och
körde 2h hem med mamma och pappa.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback