En solig dag i Falkenberg


Här ser ni när jag och mormor var ute och gick morgonpromenad vid sex.
Denna bild i taget vid hamninloppet vid Falkenberg. Klänningen jag har på mig
är min "Greklandsklänning" som jag fick av hjärtat förra året.

Se va tuff mormor är, kan ni fatta 77 bast och ett jävla energiknippe.  Hon
har en kropp som en 30:åring, hon har modekänsla som en 25:åring, hon
har humor och ett himla go. På dagarna spelar hon golf och pratar med
Barnbarnen i Brasilien på Skype. Datorn och mobilen är hennes favorit
leksaker. Hon är fräck må jag säga! Det är tråkigt att farfar är dålig nu för
mormor och han var så lika, dom emailade alltid till varandra!

Sen har vi klippt häckar, badat, solat och haft det skönt. Jag har bränt mig
så där lite lagom mycket.. Nu är vi hemma vid strandhuset igen och jag har
fixat en facebook till mormor så hon kan följa barnbarnens liv på nätet.
Om en dryg kvart vankades det middag med panerad torsk och vin. Sen
ska jag ut och ta ett till varv med vaxet på bilen. PS: Mina bröst har vuxit..
helt sjukt, en månad utan träning och då "poff" en storlek större.. men
gläd er inte allt för mycket för snart är jag på g på gymmet igen så dom är
nog borta lika snabbt som dom kom!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback