Umeåtiden betydde mycket för mig


Att få gå på gammla gator, att få se lummiga parker från förr..

Att se sig själv i en spegel man sett sig själv i under 23års tid..
Att får se den man älskar skör som en fågelunge..

en resa hem, en kram, en tungkänsla, en instinkt, ett sammanbrott, onda
muskler, ingen energi, slocknande hopp..

men ändå, inget lidande, ett fint liv, ett vackert kärleksfullt slut, en ny start,
livet är aldrig det samma, det tar tid, men det kommer att bli bra tillslut.
Jag älskade dig farfar över allt! Du var världens bästa farfar!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: underbaraclara

Vad fint du skriver Desiree! Man blir rörd. Jag minns faktiskt också din farfar. Han var alltid så glad!



kram

2009-07-22 @ 09:51:40

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback