Super kusin!


Ritz var trotts 3+ en succe,vi hadde det supertrevligt med Tim och Anton.
När vi hadde ätit upp gick vi vidare genomstan och berättade vart allt låg.
Jag var för första gången en turisk guide i Göteborg. Tillslut stod vi utanför
Lisseberg och bestämde oss för att gå in och köra en "Fem Kamp" (man
tävlar i fem valfria grenar och så vinner den med högst poäng). Dom
grenar vi tävlade i var. 1. Luftgevär 2. Slå hammare 3. Svinga hammare 4.
kasta boll i hål 5. Skjuta slangbella och utslagstävling 6. Basket. Efter
femkampen åkte grabbarna Frittfall och Balder sen beav vi oss hem.
Hemma lagade jag middag, biffar, klyftpotatis och brunsås (ni vet sånt
som alla grabbar gillar) dock vart såsen lite slatig..aja. Efter vi ätit och
sett slutet på Wimbeldon finalen var det Tv:Spels tunering!

Efter vi spelat NHL, Fotboll och kört rallybil avslutade vi kvällen med att spela
ett parti Brige. Tv:spel är ingenting mot kort - enligt mig! Älskar alla kortspel
men ju mer man måste använda sina geniknölar och dessto
mindre slumpartade moment det finns, desto bättre!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback