Nattlångt grabbsnack


När jag vid halv sex vaknade i morse, med värkande mage, och trötta ögon.
Var fortfarande grabbarna uppe. Dom hadde lagt ner kortspelandet och låg
i soffan och hadde grabbsnack. Efter 2 risifrutti var jag i gång och då körde
vi en omgång Buzz. Nu har grabbarna bäddat ner sig i sängen och ska sussa
några timmar - själv ska jag försöka sminka över ringarna under ögonen och
gå till jobbet. Det är tur att det är en kort dag i dag!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Rakel

Hej sötnos! Kommer ikväll till Gbg, men kan vi kanske hitta pa nagot imorgon mandag? Jag ringer dig ikväll. Puss och kram

2009-07-19 @ 10:43:00
Postat av: Desiree

Jätte gärna gumman! Jag slutar vid halv sju :-)

2009-07-19 @ 10:45:28

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback