Min målarstudio

Nu var man igång igen. Fantasin flödar, liksom färgen. Det kommer nog ta
ett ta innan denna tavla är färdig har kommit ungefär 1/3 del på vägen.

Ni vet ju vart min inspiration kommer ifrån. Ja jag rekomenderar er alla faktiskt
att köpa drinkboken "Min natt med Martini" (Pressbyrån)


En sak har slagit mig i mitt måleri. Har någon kostnär ordning på sina färger?
Finns det någon konstnär som är pedant, måste ha allt rent och snyggt omkring sig?
Själv är det som att allt släpper när jag sitter med mina penslar, att det är stökigt
ser jag inte ens. Aja. Nu ska jag sätta mig och se slutet på en film som går på
femma och mumsa på lite choklad...godnatt

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: underbaraclara

Jag minns när jag var liten och du målade tavlor av mig som jag fick. Det var så fint! Du var verkligen en overkligt generös unge. Du sydde en topp åt mig en gång och gav min fina örhängen i present. Du var och är både omtänksam och snäll



kram

2009-07-11 @ 21:40:54
Postat av: Desiree

HAha va roligt! det har jag helt glömt :-) men nu när du säger det ringer en klocka! Älskade ditt korta röda hår och din orangefärdade polotröja - du var så fin! Gud va gulligt att du kommer ihåg allt. Blev väldigt glad när jag läste detta!

2009-07-12 @ 07:53:25

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback