Middag med Josefin och Olof


I kväll har vi varit på middag hoss Josefin och Olof. När vi kom möttes vi
i dörren av deras underbart söta 9 veckor gammla labrador valp.

Sen gick vi ut på bakgården, tände grillen, åt snacks och drack ett glas vin

på menyn stod förskpotatis, marinerad kyckling och kantarellsås

Det var jätte skönt ute, kvällssolen värmde och hunden sprang kring våra fötter

vid tio gick temperaturen ner och då gick vi in, åt glas och drack lite rom.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här:
http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Jag har varit med i 2 dygn och kan redan nu plocka ut 700 kronor.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla mig på [email protected]

2009-07-08 @ 03:35:40

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback