Hemma i Göteborg igen


Här är dom, allihopa, värda 4500kr .. man brukar vara pankare och gladare. Tur
att min utbildning ger mig glädje på sikt för nu känner jag mig bara rik på
böcker och tom i börsen. Aja. Min kväll har varit till behållning. Jag har lagat

Laxlassange, fixat med bloggen, druckit ur min nya campari, åkt en kvällstur
inlines (Shit med kids det är i stan nu när det är Partillekupp i handboll) nu
ska jag sätta mig och läsa jaktböckerna. Vid etttiden kommer hjärtat från jobbet.
Tydligen var han försenad i kväll för bytet i skövde var 30 min sent. Så kan det

vara. Det är inte alltid lätt att vara lokförare, man kan ju inte dirket påverka om
man kommer i tid eller inte. Oftast beror det på vilka signaler som visas, och
dessa ansvarar tågklarernarna för och inte lokförarna. Svårast är det nog att
vara konduktör och jämt bli utskälld för att tågen kommer sent, för dom kan
verkligen inte göra något åt saken. Dom får inte ens gå fram och in till föraren.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback