Godmorgon!


Idag har jag tänkt mycket på farfar, ja jag gör det faktiskt varje dag. Det är jobbigt när någon man har så nära är så
svårt sjuk. Egentligen kan jag inte fatta att det är farfar. Det har gått 4,5 månader och för mig är han fortfarande frisk...
men det är han inte han är så dålig. Jag längtar efter honom så mycket. Jag måste verkligen åka upp till Umeå snart, för även om han inte kan prata just nu vill jag bara titta honom i ögonen så han förstår att jag finns här och älskar honom.

Nu ska jag i väg på vinprovning på jobbet. Sen blir det jobb. I kväll ska jag fortsätta måla på min tavla. Självklart kommer jag visa upp slutprodukten. Hitills tycker jag att det blivit riktigt bra!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback