Förra lördagen


Eftersom jag varit på resandefot sedan i söndags tänkte jag att jag skulle
skriva ikapp nu vad som hänt/och/gjorts sedan sist.

Pettson och Sanna kom över på Lördsgrillning.

Till entésnacks bjöd jag på nybakade hasselnötskakor, jordgubbar, druvor och bål.

Till varmrätt blev det min specialare sparrisklyftpotatis med marinerat
kött och brunsås. Till det drack vi ett tyngre rosevin, med mycket merlotoner.

Maten uppskattades varmt, även Sanna här som är vegg gillade hennes
"smoke/honung/soja - marinerade cornburgare". Tillefterätt blev det
jordgubbs och rabarberpaj. Tyvärr hadde jag en för hög pajform så den
blev lite rinnig, men smaken var det inget fel på!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback