Färgglattliv


Jag fortsätter att sätta färg på tillvaron, samtidigt som jag håller på att tvätta

Håller på att skapa min största tavla någonsin och jag blir riktigt nöjd. Jag
är ingen expert på att måla av verkligheten exakt. Jag är bra på att följa
färgerna och formerna när jag sitter där vid pappret och jag vet aldrig vart
jag kommer att sluta..

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: sandman

mötte din mor för ett tag sedan de var uppe och hälsade på farfar... :( förstår att det är jobbigt...

stor kram på dig!

p.s visst får man se slutresultatet på den där tavlan? :D

2009-07-10 @ 01:34:19
Postat av: Desiree

Själv klart sandra ska du få se det färdiga resultatet!! hoppas det blir bra bara så jag slipper skämmas :-P

2009-07-12 @ 07:51:10

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback