Farfar somnade in


I natt somnade farfar in. Det är för tungt för att ens tänka på det. Så mycket
barndomsminnen. Nu vill jag bara gråta.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: sandman

Känner sorgen med dig! kan inte förstå att vi nyss satt tillsammans och åt smörgåstårta och nu har detta hänt!.. skickar dig min största kram, hade velat vara med dig på sjukhuset och ge dig en stor kram nu!.... känner mig ledsen för er skull...

2009-07-16 @ 02:25:31
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket gumman! Du var med mig i hjärtat! + du var farfars lilla favorit Sandra! Till och med på sjukhuset innan det blev kritiskt frågade han "Hur är det med Sandra? har hon något sommarlov eller jobbar hon för fullt".. lilla farfar han var så omtänksam!

2009-07-16 @ 05:42:33

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback