En låååång dag på jobbet


I morse var jag och hjärtat och tittade på kakel till vårat nya badrum. Det är så
mysigt att få ha ett sådant projekt ihop. Man känner sig mer och mer vuxen för
varje dag som går. Man har sambo, man har räkningar, man renoverar om
badrum och planerar kommande barn. Jag tycker allt med att växa och utvecklas
känns roligt. Alla livssteg längtar jag efter men jag glömmer samtidigt inte att
leva nu! Vid elva började jag jobba och sen jobbade jag till riktigt sent. Nu har
jag just ätit en god fräsch kycklingsallad och en jordgubbssorbe. Nu väntar
jag på stor besök av Rakel och Mårten (från Umeå)

Recept på salladen: Isbergssallad, rivenmorot, brockoli, majs, soltorkad
tomat, gurka, keso, grillad kyckling med pomeskrydda och dressing.
 Recept på sorben: Frusna jordgubbar och banan mixas med mandarin jose
och mjölk. + två nypor havregryn.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback