En bra dag på jobbet.


Jag och hjärtat jobbar helt i skift denna vecka. Jag jobbar dagar och han nätter
- det är riktigt trist faktiskt. När jag kommer hem från jobbet vid halv sju är jag
för trött för att styra upp något med mina vänner. Då är det så skönt att bara
bädda ner sig i soffan och titta på tv tillsammans eller baka gott kvällsfika.

Upp i morse vid sju och gjorde 100 situps, sen iväg till jobbet. Mellan 08.00 och 09.30 städade jag sen var det frukost möte. Vid tio öppnade vi. Sen jobbade jag på golvet fram till min lunch vid 11.45. På lunchen åt jag snabbt upp min lunch och tog sedan en 30 minuters powernap. Sen jobbade jag på fram till klockan halv sju. Nu är jag hemma har käkat middag, tittat lite på tv och gjort en smootie. Funderar om jag ska sätta mig och måla, läsa eller gå och lägga mig? Känner mig trött men samtidigt känns det så meningslöst att gå och lägga sig direkt efter jobbet - då känns det som man inte gör annat än att jobba. No life. Har tänkt mycket på farfar idag. Känner mig så sorgsen. Känner en stark längtan att krama om farmor!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback