Dagen vände och blev super!


Efter "Gymintrigen" bestämde jag mig att snabbt skaka av mig min ilska och inte
låta det förstöra min dag. På dagordningen stod Brunch på Ritz med hjärtat,
min kusin Tim och hans skidkompis Anton (Båda är med i JR laget i utförsåkning)

Brunchen var bra! Det fanns lite allt möjligt, korvar, våfflor, lax och milkshakes..
Men mitt favorit ställe är trotts allt Incontro. Inget kan slå den brunchen.
Den har allt + live piano.. Ritzbrunchen får en 3+ av mig. Det som var bra var
att dom hadde färska goda grönsaker till och olika sorters ostar med marmelad
samt att efterätterna var lagom portionerade. Det som kunde varit bättre var, lite
roligare korv/bacon alternativ, färsk jose, och kanske någon annan form av fisk
alterniv. Fisken känndes bara hafsigt upplaggd. Ett extra + får deras goda smooties
på frusen färsk mango.


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback