Dagen efter


I morse vaknade jag vid fem och gick upp, första tanken var på farfar men
den var inte ledsen - den var ok. Nu har jag just ätit frukost och sitter och
funderar om jag ska gå på en morgonpromenad - jag har inte tränat nu sedan
10 maj (förutom ett undantag) vore kanske skönt att bara komma ut och få
lite luft och rörelse även om det inte ger mig varken motion eller muskler.
Promenader är ju trotts allt det bästa för välmåendet. Och nu när mig mage
är risigare än någonsin får jag ta det lungt med att anstränga mig.

Ja..På tal om magen. Jag har jag ju sagt att den varit helt upp och ner. ja
faktiskt så dålig att jag knappt har någon apptit och efter jag tar två tre
tuggor av vad som helst så får jag ont. Det enda som jag varit sugen på på
slutet har varit våfflor och pannkakor för det är rätt mjukt för magen och svindlande
gott så även om man får ont kan man truga i lite extra. Även mjuka soppor har gått bra.

I morse vaknade jag dock med världens kramp - den har gett
sig lite nu och bytts mot sura uppstötningar.. jag hoppas att det blir bättre
fram emot eftermiddagen. Oftast kommer både apptiten och energin tillbaka
lite mot kvällen, men på dagen är det helt kört, blir inte det minsta sugen på
mat före fyra halv fem på eftermiddagarna - före dess kan man ställa en
gräddtårta framför mig och jag läskas inte ens...
sjukt va kroppen stänger av när
man är ledsen.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback