Anna is the shit! Hon e grym!


Det finns ingen som Anna, hon är min skatt. Efter alla speed dater idag mötte
jag upp Anna vid halv fem och tillsammans gick vi och handlade vid odenplan.

sen när vi kom hem lagade vi middag. Älgskavsgryta, cevre:snittar, gino.
Till kalaset blev det först foot of africa, rotari rose, och alesverloren. (vin)

sen fick träffa Annas kille Nicklas och dom var så söta mot varandra. Jag
kännde mig så innerligt lycklig, äntligen har Anna fått en Kille som är allt vad hon förtjänar!

Jag kanske måste dela Anna men det kan jag gå med på :-)

sen avslutade vi med god gino (bär med vitschoklad)

efter middag, vin, härligt tjat följde dom mig hem..dom som små turturduvorna..
tack för en fantastisk kväll!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback