A shining car!


Igår vaxade jag hela bilen. Jag började med att ta tre varv med rubbing för
bilen hadde inte vaxats på två år (förlåt pappen). Sen vaxade jag med sonax.
Men när jag stod där med i mitt manuella skrubbande och gnuggande kom
mormors granne Magnus förbi och stoppade mig. Han sa att jag skulle släppa
trasan och fortsätta i morgon för då skulle han komma över med en maskin som
snurrade och ett super vax som inte ens finns på marknaden.

Sen kom han med en underbar dubbeltrissa och ett kanon vax. Så jag började
helt om från början och körde först Autosmart rubb och sen Autosmart Vax och
vet ni min bil har ALDRIG varit så fin! Den ser ut som att den är helt ny! jag blev
så nöjd. Tack så jätte mycket Magnus för att du var en Ängel som räddade mig.
Nu måste jag bara köpa sånt här vax så jag har det när hösten kommer. Tydligen
så fanns det en konsumentserie också.. att införskaffa den blir nog dagens
projekt, man vill ju inte riskera att det är slut när jag ska vaxa i höst :-)

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Magnus Holmström

Så fin din bil blev ;)

2009-07-02 @ 12:34:06
Postat av: Nils

Intressant blåställ, är det senaste modellen :o)

2009-07-02 @ 13:53:25

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback