Så gulligt! jag har en beundrare


Hur gulligt som helst! jag har en beundrare. Han heter tydligen Anders och
är en av mina kunder på jobbet. Idag när jag kom till jobbet och öppnade mitt
skåp stod en litet gulpaket och en lapp. (se här över) I paketet låg en förpackning
jätte fina tryfflar. Jag blev jätte glad! Jag visade stolt upp mitt lilla paket för alla
på jobbet, sen fick alla smaka. Det smakade fantastiskt! Sen ringde jag och tackade.

Naturligtvis med dolt nr. Jag sa att chokladen var jätte god och att
det var en jätte trevlig överaskning men att jag tyvärr hade stabilt sambo förhållande
sedan länge. Han förstod och blev bara glad att jag var artig nog att ringa och tacka.
Nu sitter jag och knöckar choklad.. så länge höll jag mitt godis löfte.. 1 dag.. haha!
där ser man hur viktigt jag tycker att det är :-) Men.. jag börjar i morgon igen :-)

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback