Middag på fancy pasta plus+


Efter vi provat 20 par skor, skinjackor och fikat på ett litet fik på Avenyn gick
vi iväg till pasta plus där vi hade bokat bord. Kvällen till ära var det jag som
stod för middagen (för ovanlighetens skull). Eftersom vi hadde Enjoj häfte
fick vi två varmrätter för priset av en. Vi beställde in de dyraste dom hadde -
en tallrik med havets grillade läckerheter.

Maten var fräsch, men lite torftig, ingen potatis, ingen sås, bara en massa
olika fiskfileer och en sallad. Vi blev lite besvikna, men så är det ibland.

Till efterätt blev det stans godaste tiramisú. Den kan man aldrig bli besviken
på! Sen satt vi i en timme och bara pratade om livet. Det var lungt och skönt
och jag var super laddad inför koncerten!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback