Gott nytt år.. ni kan inte gissa hur bra det var!


Vid sju var jag och Susanna bjudna hem till Andreas på middag. Hjärtat och
hans bästa kompis Andreas hadde stått och lagat från 11 på morgonen till
klockan sju på kvällen. Dom hade gett oss damer ett mission. Knacka på våran dörr vid
sju och var vackra. Vi kom alltså till dukat bord. Vi behövde inte göra någonting.
Maten lagades, disken försvann... Man trodde man hadde kommit till himmelriket.

Det är därför jag aldrig kommer att sluta älska denna kille, för att han alltid
sätter mig på en liten pedestal och tar hand om mig som om jag vorde det
mest värdefulla.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Erika

Vad fina ni är! Gott Nytt År lite i efterskott.


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback