Ingen sovmorgon


Var så trött igår och jag ville bara sova ut i morse men det kunde jag inte för bilen skulle in på verkstaden.

Med surmin massade jag mig upp, högg en macka i farten och satte mig i bilen. Hjärtat var nog lite trött.
Efter en halv timmes väntande på verkstaden blev vi hemskickade. Dom hade inte fått alla delar dom beställt.
Suck. Så det var bara att åka hem igen. Kännde mig om möjligt ännu tröttare. När jag kom hem vägde jag mellan
om jag skulle hoppa i säng igen eller om jag skulle plugga. Hjärtat la sig på soffan som somnade som en stock direkt, själv satte jag mig vid köksbordet i rädsla av att några i timmar i sängen skulle göra mig seg resten av dagen. Så hur har det gått då? jo vars. Vad kan jag säga. Läst lite ur Finansstyrelsens allmäna råd, konsumentverkets allmäna råd, lite artiklar från Europa rådet, analyserat proppen till Konsumentkreditlagen, osv.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback