Fördrink på ett mysigt hotell


vi var bjudna på fest ute på Theres svennssons gatan 15 ute på Lindholmen.
Fördrink: Före vi skulle i väg, satte vi oss i en mysig resturanglobby och tog varsit
glas vin och läste en GT med bilaga.

Hjärtat var på ett strålande hurmör och
berättade att rodd träningen i Delsjön gått bra men att det började bli aningen
kalt nu. Jag berättade om dagens bravader, sen skålade vi och försönk oss in
i den spännande lektyren.
Hjärtat var jätte fin i sina kostym byxor, vita skjorta och
svarta slips.. kändes som att jag satt bredvis james Bond! (Festens tema: black and white)

jag hade på  mig min nya klänning och läppstift. Så här såg jag ut! Jag
är grymt nöjd över klänningsköpet! En gammaldax, klassisk, spetsklänning,
kort i längden med enkel ringning - sexig men inte vulgär, kvinnlig men inte
tantig, proper och samtidigt party. Perfekt med ett par pärlor!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Anonym

vart är klänningen köpt ? letat efter en liknande jättelänge!

2008-10-27 @ 23:18:12

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback