Världens bästa sambo!


image1349
Jag vill leva resten av mitt liv med min sambo. Kan inte fatta att man kan vara så lycklig varje dag. Att man kan vara så kär. Att man kan känna no worries. Han får mig att må så bra, att vara så glad och att känna mig vacker. Idag kom han och besökte mig 2gr på jobbet. Varje gång jag såg han komma in genom dörrarna, med hans stora leende, sken jag upp. När jag kom hem efter jobbet hade han  i ordning i lägenheten och köpt blommor. Men det är inte sakerna han gör här hemma, eller blommorna han köper som får mig att älska honom så mycket, det är han sätt att se på mig, hans sätt att krama om mig. Han skiner upp när jag kommer, mjuknar på rösten när jag ringer, och håller om mig med en trygg och varm famn. Han får mig att känna mig älskad!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback