Min karl går inte av för hackor!

image1362
Därför kallar jag min sambo, för min karl:

- Jag kommer hem idag och han har tvättat bilen,
tvättat lakan, handukar, duschdrapperi, min morgonrock, samt badrumsmattan
- Han ställer sig och skurar ur badrumet med topps och
diskborste bara för att min pappa och syster kommer på besök i morgon
- Han har fyllt kylskåpet med massa godsaker för våra gäster och trotts att han knappt har några slantar kvar
- Han har gått runt och gett mig massa komplimanger idag och vi har bus-brottats i sängen
- Han har lite kött  på benen, sjukt sexigt, inget benrangel här inte!

Min älskling är en riktig karl!


Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Malin

:D Men fy fan vilken underbaring!!!


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback