Gav mitt hjärta blommor

image1089
10 aprikosa rosor till min lilla hjärtevän som är skadad. Hemma ligger han nu, dag ut och
dag in. Tycker så synd om honom. Samtidigt som jag älskar att ha honom honom hemma
på puss&kram-avstånd. Idag har varit en lung dag. Kom till skolan vid halv 9 sen pluggade
jag med några polare fram till kvart över 10. Sen hade vi föreläsningar till 12 och sen gick
vi hela gänget och käkade lunch. Efter lunchen åkte jag hem och stannade på vägen och
plockade upp ytterligare en blombukett. En ur gullig dam på jobbet vid namn Barbro går
i pension idag och min svärmors-mor dvs. hjärtats mormor har jobbat med Barbro för
10 år sedan så nu har jag fått det angenäma nöjet att vara blomsterbud. Kan lova er att det
kommer blir förstklassigt bullfika på jobbet idag! Riktigt tråkigt när gammla pärlor ska sluta!
I kväll blir det sen mys middag med hjärtat och efter det ett kvickbesök på en klassfest.
Sen blir det hem igen och se vem som vinner Lets Dance.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: bea

vacker bild

Postat av: Bernie

Men Dessegumman, hur ska du lyckas gå på klassfest INNAN Let's Dance? Jag tycker vi börjar festa tidigt här i Uppsala, men att börja innan 20.00 är väl ändå att ta i? :)
Jaja, hoppas du hade trevligt i varje fall :)

2008-03-28 @ 22:03:33
Postat av: Desire

Haha, jag slår på stort och sattsar på early :-P haha slutade jobbet vid 18.30, sen var det hem kasta i sig middag och iväg. Festen började 7! jag är helt förvånad, när man själv styr fest brukar man säga droppa in vid 21-22. Men redan när jag kom dit kl.8 så var folk dragna. Haha nå när jag avrundade vid 22 var det perfekt :-P

2008-03-29 @ 05:35:17

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback