Utspring för studenterna på Lundsbergsskola

image1481
Varje studentflak hadde ett eget tema, Här är några tjejer från Elevhemmet Klätten. Utspringet
på Lundsberg är något väldigt speciellt. Alla lägger ner sin själ i att fiax allt in i minsta detalj.
Det är dom yngre eleverna som väljer "Flak-tema" och sedan plockar dom upp sinda studenter
på skolgården.

image1482
Hanna W, var en blöt och glad studentska. Kan inte fatta att det är 89:ornas tur att ta studenten nu!
Dom började ju nyss 1:an, skrämmande vad tiden flyger iväg!
image1483
Dom före detta eleverna kommer upp till skolan och grattulerar sina förredetta elevhemskarmater.
På bilden: Max, Carl och Aleximage1484
Jag firade min kära vänn Julias student. Här är hela hennes underbara familj!


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback