Mingolf, en virre och massa skratt

image1446
Efter ett tag började vi känna oss rastlösa och begav oss till Lissebergskamping, där var Sanna
och Pettson. Tillsammans tog vi oss en Uso och spelade dom sista två hållen på mini golfbanan.

image1447
Pettson och hjärtat har en "Man kärleksrelation" Dom skulle man aldrig kunna sära på. Dom
är vad man skulle kunna kalla superbästapolare. Jag tycker det är så sött! Dom blir alltid
strået tokigare ihop och dom skrattar alltid sig raklånga.
image1448
Sen cycklade vi alla fyra ner till stan. I väskan hade vi packat en flarra vin och 4 plastmuggar.
Karlarna som cycklade på en betydlig gängligare cyckel tog täten ner mot Göteborg Centrum.
image1449
När vi kom ner tillstan bestämde vi oss för att sätta oss nere i båthamnen vid operan. Det
var fantastiskt skönt, medelhavsvarmt, skymningsljus, lampor var tända på båtarna, spansk musik
spelades i bakgrunden. Inombords drömde jag mig tillbaka till underbara Grekland från
förra året.
image1452
Jag älskar denna karl över allt! Vi har alltid så roligt ihop!


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback