En helt underbar kväll!

image1441

image1439
Sent om sider, när vänner hade mobiler som dött osv. Cycklade jag och hjärtat upp till Härlanda
tjärn. Det var medelhavsvärme och sagolikt skönt.

image1440
I solen låg vi sedan och läste inför våra kommande prov. Hjärtat var tyst och läste sina
säkerhetsföreskrifter och jag fick för mig att köra högläsning på "dommar reglerna" (Ej
tenta aktuellt och på rolig gammel svenska). Efter ett tag insåg jag att det var bättre att läsa
på det som jag faktiskt skulle få frågor på.
image1442
Med Laxpasta och Hidden rock (vitt vin) kunde vi inte annat en sucka av njutning!
image1444
Jag kan inte vara lyckligare! Att få ta en lång cyckeltur upp till en mysig sjö, att ligga i solen
och dricka vin med mannen man älskar. Det är helt sagolikt! jag gillar verkligen kombon
...av allt, lite go rörelse (cyckeln), go mat (Laxpastan), lite gott vin (Hidden) och trevligt okomplicerat
sällskap (Älsklingen)!


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback