Barkenviking

image1453
Just bredvid (där vi satt på kajkanten), ligger ett stort fartyg, uppe på däck finns det en mysig uteservering.
När magarna började kurra gick vi och satte oss där och lyssnade på spansk sommar musik.
image1454
Vid 1 var det dax att avrunda och vi skulle cyckla hem, jag är impad att hjärtat orkade
och vågade cyckla på sin cyckel efter 4km åkte hela däcket av. Som tur var, är jag en
bra skjutsare så det löste sig finfint!
image1455
När vi kom hem åt vi kvällsfika och tittade på dom fina 20st rosorna jag köpt som kärleksförklaring
till hjärtat efter jobbet.
.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Erika

Vackra blommor!

Postat av: Josie

Haha jaaa tack själv, och JA man blir sjuuukt sugen på salt när det är såhär varmt!! Har typ kombinerat sushi med chips idag, haha underbart gott :)

2008-06-01 @ 20:53:36
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback