Sol på alla hjärtans dag!

image832
Använde farmors pressent igår och mammas idag. (Skjortan på bilden)
image833
Glad alla hjärtans dag älskling!
image834
Göteborgarna känner vårkänslorna komma trotts att det idag var betydligt kallare än igår
image835
På skolan frossades det i gelé hjärtan
image836
Återigen min fina nya skjorta från lindex. Tack mamma!

Idag hade vi föreläsning i fastighetsköp, dagens komentar:
Våran lärare angående om man kunde betrakta ett självmord som ett dolt fel i en fastighet efter en
artikel i metro idag:. Han exemplifierade det med, om en säljare begår självmord genom hängning innan affären
avslutas har då mäklaren en skyldighet att informera de intresserade husköparna om dödsorsaken?
 -"Alltså mäklaren ska ju inte behöva hänga ut säljaren"
(Tolka det hur ni vill..)

image837

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: sandman

desse....
hur ar laget? vad ar planerna for varen/sommaren? ska du upp till umea nagot i sommar tror du? ta hand om dig! kram

2008-02-14 @ 15:17:13
Postat av: Praeterea

du är riktigt duktig på att skriva, desirée, rakt och ärligt. jag personligen är imponerad av att du är så modig och berättar så mycket om ditt liv, något jag aldrig skulle göra. ta hand om dig.
kram

2008-02-14 @ 20:06:55

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback