Jag är så lycklig

För jag är tillsammans med världens finaste kille. Han är helt sagolik. Han ger mig enormt mycket kärlek och värme. Han är omtänksam, snäll, vänlig. Han lyssnar och överaskar. Han tar ansvar, och att pillar/fixar. Han bryr sig om mig och får mig att känna mig som en prinsessa. Ibland kan jag inte fatta att jag haft så tur som funnit honom.
För dryga året sedan blev jag sambo med en kille jag som jag träffade på x2000. En kille som vid första anblick var för snäll och rar för att vara straight. Men när snusen halades upp och skrillorna på var han mer man än Peter Forsberg. Han satte mitt hjärta i brand. Med sin intensiva blick, med sitt vita leende, det mörka håret som hela tiden trillade ner i ögonen. Han orkade med mig från första start. Han svarade på mina 20per/dag Sms. Han lät alltid lika glad när jag ringde (säker 100gr/dag). Han sken upp när han såg mig och var vi i ett sällskap hade han alltid ett öga på mig. Han fick mig att må bra. Han fick mig att vara glad. Han tog mig till så många platser. Vi grillade vi delsjön, badade nakna, strosade i kvällssolen i grekland. Vi avnjöt romantiska middagar, gick långa promenader och tittade varandra djupt i ögonen. Aldrig hade jag trott att jag skulle hitta någon som honom. Någon som kunde få varje dag att känns rolig att vakna upp till. Någon som fick en att längta hem när man hade det som roligast med sina vänner. Tänk att hitta någon som passar en så bra. Han var som en vandrande dröm. Inte bara hans yttre charm trollband mig, men hans intresse för natur och frilufsliv. Han spelade hockey, han var en livsnjutare. Han hade inställningen att det finns inga problem så varför skapa sig några? han tog ner mig på jorden och fick mig att känna mig bra som jag var. Utan smink var en fördel, och gärna en sportig look. Gucci skorna har nu hängt i sin påse i 1,5 år. Min älskling är min dröm man. Han har allt jag söker. Ingen där ute kan konkurrera med honom. LOVE YOU!!!

image769

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Erika

Härlig! Visst är det underbart att alltid ha någon som väntar på en, någon att längta efter och att vakna tillsammans med.


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback