Saknar dig redan!

image1205

Bara för att man vet att den man älskar ska vara borta i 5 dagar så saknar man honom efter 1h. Nu har han varit borta 6h och jag vill att han ska komma hem. Idag har jag suttit och pluggat hela morgonen nere på skolan. vid 11 cycklade jag hem och värmde lite gammla rester. Är så sjukt pank nu fram till på fredag, blir att snåla snåla snåla!
Nu ska jag andas 2 sec och låta maten sjunka sen ska jag ner på skolan igen. Planen är att sitta fram till 4-5 beroende på hur bra det går. Sen middag, färska räkor med Aoli (Skulle ha mölat det igår men älskligen sa att räkor inte passar på bakfyllan, utan att man måste äta nått flottigt då) Så idag har jag oplanerad måndagslyx. ...Sen efter middagen blir det bodypump och efter det avslutas kvällen med att Sara kommer hit och mys-hänger lite.

Det gället att fylla ut tiden till max, så den går fort och så man inte hinner tänka så mycket på sitt lilla hjärta. Varje ledig sekund man har går annars åt att tänka på honom. Men om jag tänker för mycket och gör för litet då går tiden så sakta och då kommer det aldrig att bli fredag. Nu ska jag ut i solen!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback