Min kärlek

image1180
jag måste få uttrycka min kärlek till min sambo.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och när vi får vara tillsammans blir jag så lycklig.
Nu sitter du i Halsberg och jag önskar jag var där hoss dig. Du betyder allt! Godnatt mitt lilla hjärta
!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Erika

Kärlek är härligt, underbart och ibland ack så smärtsamt. Hoppas du får en trevlig kväll!

Postat av: Desiree

Ja det är sant. Kärlek är det bästa som finns när den är besvarad och problem fri. Men kärlek kan också vara det värsta som finns när den inte är besvarad eller om den man älskar går bort.

2008-04-17 @ 21:52:24
Postat av: Erika

Usch ja. När man älskar någon så mycket känner jag att rädslan för det ska hända något med personen ibland blir enormt stor. Rädslan för att förlora. En känsla som antagligen alltid kommer med kärleken...

2008-04-17 @ 22:07:40
URL: http://annaerika.webblogg.se
Postat av: Desiree

mm det är så sant. Man vill inte förlora den där känslan!

2008-04-17 @ 22:23:05

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback