Fem kamp på Lisseberg

image1230
Dax, att inviga Lisseberg för i år och trotts att det var lönehelg och invigning så var det inte
omänskligt mycket folk! Här får hjärtat en puss. Vi hade nämligen våran första dejt här på Lisseberg
för snart exakt 1,5 år sedan (på julmarknaden i nov 2006)
image1232
För er som inte vet vad Fem-kampen på Lisseberg gå ut på så ska jag förklara: man
köper ett häfte, innehållade 5 kuponger. Varje kupong motsvarar en gren. Sen går man
runt på området och väljer mellan allt möjligt, prickskytte, armbrytning, basketkastning etc.
Sen så räknar man ihop och en vinner. Igår var det blodig-skratt-kamp!
image1233
Hjärtat hadde anteckningsansvar.. undra om han fiffla med poängen ;-)
image1234
Jag var het med släggan! Haha, den enda grenen som jag inte kom sist i!
image1235

image1237
Äskligen var så söt, var så glad att ha honom hemma! Både snygg och smart.
image1239
Jag och min karl!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Erika

Vilken mysig helg ni har haft! Nu är det ju bara en kort vecka för dig att vara ensam!

Postat av: Desiree

Ah! tänk va jag älskar första maj nu :-) bara en halv vecka ifrån varandra!! helgen har varit helt fantastisk!

2008-04-28 @ 18:35:57

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback