Ett samtal av kärlek


image1245
Hjärtat skrev en lapp till mig i morse innan han gick, så söt, jag blir alltid så glad när han skriver små kärleks hällsningar. Pratade med honom nyss också, tänk att hans mjuka röst kan skapa sånt välbefinnande, sån trygghet, sånt lugn. Helgen har varit fantastisk och jag vill att det ska bli onsdag snabbt, för på onsdag kommer han med sin lilla kappsäck och då får jag krama om honom.

Nu sitter jag framför tv:n och snörvlar samtidigt som jag ser på "Extrem home make over" och äter "kockens pasta" som jag köpte på kvarterspizzerian. Känner mig så trött idag, orkade verkligen inte laga mat. Får ta tag i den upptinade köttfärsen i morgon. Tänk att det har varit 22 grader i Göteborg idag. Helt sjukt!! Älskar att sommaren är på väg!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback