AfterWork med klassen

AfterWork med klassen
Tog en sovmorgon och skippade gymmet, började skolan vid 9. vid 12 slutade
jag och lunchade med  vännerna. Vid 1 cycklade jag till gymmet. Gymmade
30 min och sedan åkte jag hem för att byta om till arbetskläderna. På systemet
började 3 och jobbade till halv 7. Efter jobbet kastade jag i mig middan (som
hjärtat lagat tidigare - kastade snabbt in den i micron) sen satte jag mig på
spårvagnen ner till stan. På Viktoria slöt jag upp med klassen på AfterWork.
Det var mycket trevligt och många nya ansikten. Efter nån timme gick vi vidare
till ett annat närliggande ställe. Vid 10 avrundade jag och gick till centralen för
att möta hjärtat som kom från stockholm, tåget var dock sent så jag köpte
en kaffe och en cosmo och satte mig och läste. När hjärtat sen kom var han
vacker som en dröm. Som "välkommen hem - jag har inte sett dig på 10h-
pressent" fick han ett litet kinderägg. Idag har jag jobbat och nu ska jag ner
på stan och shoppa en tjocktröja till min älsklign. Såg den för någon dag sedan
och kände bara "Den här kommer passa perfekt på min lilla älskling".. jag
sa till han att han skulle få en liten sak.. men han sa att jag inte fick ge honom
nått. Men.. hihi han ska få den ändå!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback