Hotellnatt i sthlm

image598 image599 image600
Vi tog x2000 upp till stockholm och checkade in på hotell.
Vi drack skumpa, exotiskfruktsallad och såg på film.
Imorse var det mysfrukost på hotellet och sedan ner till Göteorg igen.
I göteborg blev hjärtas hockey match inställd och vi gick på resturang och åt i stället.
Det blev stek och skampi på spett.
Efter det såg vi filmen "Klick" och drack kaffe med twix.
Sen kom mamma, helt oplanerat, med en jätte fin pressent.
2 ny skjutna änder, som jag fick flå för hjärtat tyckte det var äckligt.
Nu ser vi Sagan om ringen som går på tv och snart ska jag i säng.
PS: Mindre romantiskt: Både jag och hjärtat är dåliga i magen, två gaskammrar, dom släpper i kapp.
image601

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Sandman

Sa sjukt underbart ni verkar ha det! Ar sa glad for dig att du hittat din man :) Ni ar valdigt fina tillsammans!
Saknar dig gumman! stor kram a puss

2007-11-26 @ 03:25:52

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback