Jag har aldrig tvekat en sekund på mina känslor

Men trotts det känner jag så otroligt starka mina känslor är nu. Det är kärleken och längtan tillsammans. Hjärtat ringde från Kirruna igår och jag blev så glad att jag börjad gråta i kön på maxi. Jag blev så lycklig för att jag fick höra hans röst. I morse skrev han ett fantastiskt sms och nu vill jag bara ha honom här. Idag är jag ledig och det är så skönt. Har entligen fått lite gjort. Har städat. Överallt, torkat av alla skåp i köket. Hade till och med lite kul när jag jag damsugade bort alla råttor bakom soffan, flyttade lite,  så nu står möblerna helt fel. Haha. Men nu har jag tänkt att ha möblerna så här till hjärtat kommer hem. Nu ska jag på maxi och köpa lite rengöringsmedel och frukt. Tänkte tvätta ur kylskåpet och ugnen idag också. Solen kommer och går här i göteborg. Hade önskat 25 och sol. Men om bara 2 veckor får jag min dos. Nu ska jag njuta av att jag inte måste jobba. Ska och träna om någon timme och sen kanske jag tänkte ringa någon kompis och ta en promenad på stan.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback