Jag är så kär!

Jag ville tillägna detta inlägg till kärleken. Att vara kär är sagolikt. Att ha en kille som gör allt för en är overkligt. Låten "Have I told you lately that I love you".. spelas. Jag minns vad du sa. Men det kommer aldrig hända för oss. För vi har funnit varann och allt känns så himla fantastiskt! Och jag kommer alltid berätta för dig hur mycket du betyder för mig och det är inget jag kommer gömma. Jag vill att hela världen ska veta. Vad är det som gör dig så fantastisk? För det första har jag aldrig varit med om en kille som tagit så väl hand om mig, som ärligt brytt sig o mig, och älskat mig till 100% för den jag är. ( och som du brukar säga.. det skadar ju inte att du är väldigt vacker!) Du lagar mat till mig, lägger ner timmars av arbete, du handlar, fixar städar allt för att göra det mysigt när jag kommer. Du följer mig till centralen när jag ska åka, du tröstar mig om jag är ledsen och stärker min självkänsla/självförtroende genom att alltid visa hur mycket du tycker om mig. Du betyder så mycket för mig och jag är så glad att jag träffat dig! och jag ska försöka vara allt det som du är för mig, för dig! Tack för allt!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback