En dag av depp

Man kan tycka att jag klagar på I-lands problem men jag är skiit deppad idag. 1.Jag kunde inte boka om min biljett till christian :-( 2. Mitt hår är orange..mamma skulle fixa det med lite hemma färg och ja... resultatet blev sämre husvagns-bingo-kärring. fult så in i norden! 3. Mitt ansikte är uppsvält.. rund som en liten boll.. inte fint 4. Mamma har smittat mig med hennes fökylning, rostig i halsen 5. klokan är inte äns 12 på dagen och solen är redan påväg ner 6. Jag har massa tenta plugg och jag bara somnar så fort jag öppnar böckerna 7. Måste anmäla mig till vårterminen på en hemsida på nätet, men jag kan inte lösen ordet och det måste vara anmält senast den 28... bara ett problem alla på CSN har julledigt.. hur tusan ska det gå med mina studier i vår? 8. Har ätit massa peppisar i morse men inte äns dom kunde få mig glad 9.Är fett PMS grinig men har inte PMS.. gaaad! 10.Tove svarar aldrig när man ringer henne.. vad har man för tjejkompisar egentligen? 11. Ont i huvudet och slö är man också.. shiiit.... ni ser ju bara.. jag som vanligtvis är en possitiv person.. ojojoj...så hur ska jag vända detta.. självdestruktiva-negativa tänkande??... Får väll dra och träna lite.. (är ju lite förkyld som sagt... grrrrr!) SAKNAR DIG! HJÄRTAT! om jag hade fått en kram nu hade allt kännts så mkt bättre!


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback