"Dyr bio". Igår skulle jag och hjärtat och...

img_4011 (MMS)

"Dyr bio". Igår skulle jag och hjärtat och se på bio men när vi kom till biografen lyckades vi låsa in nycklarna i bilen. På knippan satt bilnycklarna och lägenhetsnycklarna. Ute hade orkanen Katja kommit och det regnade hejdlöst. Hopplöst fick vi ringa en låssmed. 1800 för låssmeden, 480 kr för bion.. Dyr bio kallar jag det! Ps. Tur att jägarna 2 var kanon och att vi satt i VIP:en med fri tillgång till godis och snacks:-)


Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Mormor Birgitta

Det var inte roligt. Fick ni byta lås till lägenheten också ? Gå till polisen, kanske någon ärlig person har lämnat in nyckelknippan.

Kram Mormor

2011-09-13 @ 11:55:15

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback